Pedagogisch Engagement

Pedagogisch Engagement

 

Voor iedereen die zich inzet voor de jeugd...                                                                                                                                                                                                                                                                     

  • Home
  • Schrijfsels
    • Nieuws
    • Columns
    • Artikelen
    • Archief
  • Wie ben ik
    • Persoonlijk
    • CV
  • Contact
Je bent hier: Home / Archief

Archief

  • 2023: jan feb mrt apr mei jun jul aug sep okt nov dec
  • 2022: jan feb mrt apr mei jun jul aug sep okt nov dec
  • 2021: jan feb mrt apr mei jun jul aug sep okt nov dec
  • 2019: jan feb mrt apr mei jun jul aug sep okt nov dec
  • 2017: jan feb mrt apr mei jun jul aug sep okt nov dec
  • 2016: jan feb mrt apr mei jun jul aug sep okt nov dec
  • 2015: jan feb mrt apr mei jun jul aug sep okt nov dec
  • 2014: jan feb mrt apr mei jun jul aug sep okt nov dec

januari 2023

  • Spelen met vuur
  • Afbraakbeleid

december 2022

  • Rotterdomse aanpak

september 2022

  • Stop de sloop van het onderwijs op Zuid

april 2022

  • Zet Pastors onder curatele

maart 2022

  • Doofpot
  • Een Staat van de Jeugdprofessional
  • Bambambam

februari 2022

  • Kansen op vorming
  • De klok heit
  • Scheefgroei

oktober 2021

  • Thuiszitters hebben recht op OCW geld
  • Rotterdam bedondert Ollongren
  • Pyongyang aan de Maas

september 2021

  • Onderwijs als verdienmodel
  • Stop de klopjachten op de thuiszitters
  • Institutionele verwaarlozing
  • Recht op Vorming

augustus 2021

  • De valse schijn van het NPRZ
  • De valse schijn van het NPRZ
  • Breien

juli 2021

  • 8,5 mld. NPO. Een kans op kansen!

juni 2021

  • Feijenoorders onwel van Rotterdams welzijnsbeleid
  • Feijenoorders pikken Sven de Langen niet langer
  • Het educratisch wereldbeeld van Aleid Truijens
  • Rotterdam burgergericht of Rotterdams burgergericht?

mei 2021

  • Iedereen doet er toe
  • Kansen voor de jeugd in aandachtswijken
  • Eed van Seneca
  • Aanhoudende Zorg

april 2021

  • Een kleine geschiedenis van de verheffing

juli 2019

  • Broken Dreams
  • Dorp aan de rivier

november 2017

  • Hand in hand voor jeugdkansen (1)

oktober 2017

  • Digitale kloof

september 2017

  • Leraren, maakt gemeene zaak met de burger
  • Kansen voor de kleintjes

augustus 2017

  • Erasmus houdt je scherp
  • Freddie King en het Lochems Overleg
  • Vrij onverveerd
  • Smartphones
  • Een Ministerie voor Jeugd?

oktober 2016

  • Het zijn ook ónze kinderen

maart 2016

  • Toezicht op onderwijs: minder verticaal, meer horizontaal

februari 2016

  • Hand in hand voor de jeugd op Feijenoord
  • Onderwijs2032 wordt kluitjesvoetbal

januari 2016

  • Het Rotterdamse jeugdbeleid is een goed idee

november 2015

  • De jeugd in achterstandswijken wordt vierdubbel gepakt

oktober 2015

  • Er kan soms meer dan je denkt
  • Constructief staken

september 2015

  • Erasmust!
  • Sissende jongens
  • Erasmus' aanbevelingen over thuisonderwijs

augustus 2015

  • Werken als een paard

juli 2015

  • Motivatie voor de school
  • Lekker slapen

september 2014

  • Slim, vaardig en creatief

juli 2014

  • Karl Popper en de VVE
  • Voor de leeuwen

juni 2014

  • Amsterdamse aanpak overbodig en duur
  • Youp's leermeester
  • Mensen maken het verschil
  • Schrijfsels
  • Motherless child
  • Voorlezen geblazen!

Contact?

Bel of mail mij, dan trakteer ik op een goede kop koffie.

06 55 10 76 37 
Ype@pedeng.nl

 Goed kop koffie

Gerelateerde artikelen

  • Spelen met vuur
  • Afbraakbeleid
  • Rotterdomse aanpak

Archief

  • januari 2023 (2)
  • december 2022 (1)
  • september 2022 (1)
  • april 2022 (1)
  • maart 2022 (3)
  • februari 2022 (3)
  • oktober 2021 (3)
  • september 2021 (4)
  • augustus 2021 (3)
  • juli 2021 (1)
  • juni 2021 (4)
  • mei 2021 (4)
  • april 2021 (1)
  • juli 2019 (2)
  • november 2017 (1)
  • oktober 2017 (1)
  • september 2017 (2)
  • augustus 2017 (5)
  • oktober 2016 (1)
  • maart 2016 (1)
  • februari 2016 (2)
  • januari 2016 (1)
  • november 2015 (1)
  • oktober 2015 (2)
  • september 2015 (3)
  • augustus 2015 (1)
  • juli 2015 (2)
  • september 2014 (1)
  • juli 2014 (2)
  • juni 2014 (6)
  • We gebruiken cookies op deze website
  • akkoord
  • niet akkoord

Neem contact op

Ype@pedeng.nl
06 55 10 76 37

 of gebruik het contactformulier

Open Google Maps Widget settings to configure the Google Maps API key. The map can't work without it. This is a Google's rule that all sites must follow.

Ype Akkerman

Wie ben ik

Met Pedagogisch Engagement wil ik bevorderen dat mensen die zich inzetten voor kinderen en jongeren meer waardering krijgen voor die inzet, meer gezamenlijk optrekken en als collectief een sterk pedagogisch vakmanschap aan de dag leggen. Kinderen … Lees verder

Copyright Femke Akkerman